8 Aktiviti Yang Boleh Dilakukan Untuk Sambut Tahun 2021 Di Legoland

Berbaki lagi beberapa hari sahaja lagi untuk kita menyambut tahun 2021 . Iya , masih lagi sempat untuk tempah tiket ke Legoland . Untuk uolls yang dah ade annual pass tu , jom lah check in ke Legoland . Kitorang dah check in dah beberapa hari lepas . Best ! Banyak aktiviti yang ada .Meh we olls list kan untuk uolls okay . Eh eh eh sebelum tu , jangan lupa nanti tag dan share pada family dan kawan -kawan . 
1) Membuat cupcake menggunakan lego
Dekat dalam themepark nanti akan ada aktiviti ni . Selalu nya buat cupcake guna bahan2 kek tapi yang ni guna Lego. Jimat duit mak ayh tak pyh beli tepung. 😜
2) Cari Candy di Sealife
Okay yang ni, uolls suruh anak2 uolls treasure hunt dalam sealife dan cari candy .Upload gambar di IG dan claim hadiah nanti sebelum keluar .
3) Gingerbread Hunt
Yang ni pula di Miniland , cari 10 Gingerbread dan akan menang hadiah.
4) Surfer's Retro Show
Jangan lupa bawak baju untuk mandi di Waterpark dan boleh la berendam di wave yang disediakan di sini. Komfom puas hati!
5) Legoland turn into Candyland
Alang2 tu ,terus je book staycation disini sebabnya dekat resort ni nanti akan ade persembahan. Apa yg pasti anak2 uolls pasti happy je 24jam!

6) Advent Calendar Party
Nama pun nak sambut kedatangan tahun baru, jadi semestinya ada aktiviti yg special utk pengunjung. Jangan lupa untuk join lucky draw dan pemenang akan diumumkan ketika waktu nak tutup. 
7) Lego friends show
Dah penat berjalan bermain rollercoaster , rehatkan kaki uolls dan tonton persembahan lego friends ni. Pasti anak2 uolls nak menari bersama sewaktu persembahan
8) Sweet Spectacular
Aha! Setiap kali pembukaan dan tutup nya Legoland ,pasti akan ade persembahan. Setiap persembahan tu pasti membuatkan ank2 uolls menari dan keriangan.
Jadi , apa tunggu lagi. Terus book ticket anda di www.legoland.com.my